Google Ads check & advies

Ben je benieuwd of én hoe je meer uit jouw Google Ads Search & Display campagnes kunt halen? Ik check jouw Google Ads account en geef je concrete tips om je campagnes te optimaliseren.

Meer uit je Google Ads campagnes halen?

Google Ads: dé manier om vandaag nog bovenaan te komen in Google. Adverteren in Google kan je dan ook veel opleveren, maar alleen als je je campagnes op de goede manier inricht. Helaas zie ik nog steeds veel bedrijven die geld weggooien doordat hun campagnes niet optimaal zijn ingericht. Ja, ook bij grote organisaties die maandelijks duizenden euro’s investeren in Google Ads.

Met een Google Ads audit breng ik alle obstakels en kansen in kaart zodat jij meer rendement uit je Google Ads campagnes kunt halen. De Google Ads Audit voer ik uit voor alle actieve zoekwoordcampagnes en Display-campagnes in jouw account. Ook geef ik advies over kansen voor nieuwe campagnes die ik signaleer.

Als online marketing specialist heb ik de afgelopen jaren diverse Google Ads accounts beheerd en geoptimaliseerd. Ik adviseerde de meest uiteenlopende bedrijven over hoe zij meer uit hun Google Ads campagnes kunnen halen. Van bedrijven die per maand een paar honderd euro besteden aan Google Ads tot organisaties die maandelijks tienduizenden euro’s investeren.

Ik beheerde campagnes in verschillende sectoren. Zo werk ik voor talloze webshops, een organisatie in de reissector, een isolatiebedrijf, hovenier, sportschool en boomhutbouwer. Lekker divers, dus!

Hoe werkt de Google Ads audit?

Nadat je mij toegang hebt gegeven tot jouw Google Ads & Google Analytics account (en ik een sterke kop koffie erbij heb gepakt), ga ik aan de slag met het doorspitten van jouw account. Wist je dat ik een checklist heb met ruim 100 factoren die ik check? Door al deze factoren goed in te richten voor jouw bedrijf, haal jij optimaal resultaat uit Google Ads. 

Het is natuurlijk de bedoeling dat jouw investering in mijn Google Ads check zich dubbel en dwars terugverdient. Daarom koppel ik ook altijd een meetbaar doel aan jouw Google Ads campagnes.

Door te bepalen wat jouw doel is met Google Ads, bijvoorbeeld meer offerte-aanvragen, ingevulde contactformulieren of verkopen in je webshop, kan ik beter advies geven over hoe je jouw campagnes optimaal in kunt richten. We kunnen zo in kaart brengen wat een klik, een ingevuld contactformulier of offerte-aanvraag mag kosten, om Google Ads rendabel te maken.

Het eindproduct dat jij in je mailbox ontvangt is een uitgebreide en begrijpelijke analyse van het account. Omdat ik het belangrijk vind om mijn analyses praktisch te maken, deel ik voor elke bevinding concrete actiepunten. Deze kun je in sommige gevallen zelf doorvoeren in je Google Ads account, of je kunt natuurlijk hulp inschakelen van jouw online marketingbureau, een in-house online marketeer of van mij.

Wat kost dat?

Voor een Google Ads audit reken ik een vast tarief van €599,-. Je krijgt in ruil daarvoor:

  • Een uitgebreide check van jouw Google Ads account (Search & Display campagnes) op ruim 100 factoren
  • Een heuse to-do-list met praktische actiepunten die je kunt doorvoeren in je account
  • Extraatje: tips en advies voor minimaal één nieuwe zoekwoordcampagne
  • Mondelinge toelichting via een videobelafspraak

Klinkt dit als iets voor jouw bedrijf? Neem contact met me op voor meer informatie of het aanvragen van een Google Ads audit. Ik reageer op werkdagen binnen 24 uur.